Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2013

Μεγάλη τιμή…



Όταν επικοινώνησε μαζί μου ο Γιάννης Νικολόπουλος με αφορμή κάποιες φωτογραφίες που είχα τραβήξει στο χωριό πραγματικά ξαφνιάστηκα.  Με το Γιάννη γνωριζόμαστε αρκετά χρόνια, από τότε που παίζαμε μπάλα στις αλάνες του χωριού και το σχολείο.  Από τους καλύτερους παίκτες που έχω γνωρίσει και αγωνιστεί σαν αντίπαλος αλλά και στην ίδια ομάδα μέχρι όσο καιρό παίζαμε ακόμα.  



Ο Γιάννης λοιπόν, με ενημέρωσε ότι λόγω της μεγάλης του αγάπης για το χωριό, αποφάσισε να ξεκινήσει ένα παραδοσιακό καφενείο-ουζερί με το όνομα «Ιθώμη» για να τιμήσει το χωριό που μεγάλωσε.  Στο καφενείο που εγαινιάστηκε πριν λίγο καιρό, προσφέρει εκτός των άλλων και παστό χοιρινό, παστό λουκάνικο και διάφορους άλλους μεζέδες του χωριού, που στην Αθήνα δεν είναι και τόσο γνωστοί  χρησιμοποιώντας και  λάδι από το χωριό.

Το παραδοσιακό καφενείο-ουζερί "ΙΘΩΜΗ" του Γιάννη Νικολόπουλου

Αφού μιλήσαμε στο τηλέφωνο με το Γιάννη, συναντηθήκαμε και μου είπε ότι είχε δει κάποιες φωτογραφίες του χωριού που θα ήθελε να χρησιμοποιήσει σε έναν τοίχο του μαγαζιού.  Αφού του έστειλα αρκετές για να διαλέξει, χρησιμοποίησε και μεγέθυνε μια με το γεφύρι της Μαυροζούμαινας σε μεγάλη διάσταση.  Η φωτογραφία βγήκε πάρα πολύ καλή χρωματικά, σε σημείο να σκέφτομαι σοβαρά να φτιάξω στο ίδιο στυλ και άλλες δικές μου για προσωπική χρήση.  Το σημαντικότερο για μένα όμως, είναι η σκέψη που έκανε ο Γιάννης να επικοινωνήσει μαζί μου και να μου ζητήσει τη φωτογραφία αυτή.  

Εκείνο που εκτιμώ στο Γιάννη πάνω από όλα, είναι η ειλικρίνειά του και ότι είναι από τους λίγους ανθρώπους που γνωρίζω να έχει μείνει ο ίδιος καλός χαρακτήρας όπως ήταν τότε που παίζαμε στο σχολείο.  Είναι μεγάλη μου τιμή λοιπόν να με θυμηθεί ο παλιός μου φίλος και να βάλει τη φωτογραφία μου στο χώρο του.  Σε ευχαριστώ Γιάννη.

Η φωτογραφία του γεφυριού της Μαυροζούμαινας

Το παραδοσιακό καφενείο-ουζερί του Γιάννη ονομάζεται «ΙΘΩΜΗ» και βρίσκεται στη διεύθυνση: Μανάκη 36 στο Ίλιον και το τηλέφωνο του μαγαζιού είναι 210-2635005.